Blog internetowy

Wizerunek firmy a sprzedaż produktów

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami majątkowymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Dosłownie setki tysięcy zastosowanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

O ile duża firma notuje straty, to coś nie funkcjonuje prawidłowo. Wtedy wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co niejednokrotnie duży brand podejmuje decyzję o całkowitej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie poszukują wykonawców donowych projektów graficznych. Szukają kreatywnych agencji reklamowych z w pełni odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma utworzyć się całkiem inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to trzeba wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Może się wydawać zatem, że taki kierunek może być też dobrą drogą dla niewielkich firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i marketing online nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź zaawansowane projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednak posiadać na uwadze, że w pewnych sytuacjach wystarczy drobna zmiana, ażeby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Dlatego też nie trzeba wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem prawdopodobne, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Więcej: whiteart.pl/portfolio/branza/budownictwo