Blog internetowy

Profesjonalna reklama – grafika i materiały reklamowe

Kampania ulotkowa, jednakowo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja wśród narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi jedynie o ulotki: można również dostarczać bezpłatne próbki albo oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy możliwość skutecznej reklamy firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (polecana strona: przeczytaj więcej o identyfikacji wizualnej).
Schemat graficzny – ulotki reklamowe
Głównie powinno się wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki lub broszury, która ma być stworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, rewelacyjny rozmiar będzie się różnił. Jeśli na przykład zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, na 100 procent nie gorzej będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni albo torby, jednakże jeżeli już reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (sprawdź też: materiały reklamowe). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, łatwe geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Ważne jest także określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej albo starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał również decydujące znaczenie przy określaniu wielkości czcionki, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Sprawdź: www.whiteart.pl/billboardy-banery