Blog internetowy

Reklamujemy naszą firmę

Opakowanie jest przede wszystkim opakowaniem dla produktu. Opakowanie gwarantuje integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na pragnienia konsumentów, przykładowo w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A wymagania klientów są nieskończone (dodatkowe informacje: projekt graficzny). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i zaprojektowania opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest swego rodzaju znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. A przy tym, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Schemat graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić bardzo szybko, by nie tylko i wyłącznie przyciągnąć, ale i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu lub porażki marki, w zależności od materiału, z którego jest stworzona (sprawdź również: zerknij na więcej informacji o tworzeniu materiałów reklamowych). A dodatkowo materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – np zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a rewelacyjnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikony, jasnej palety kolorystycznej albo nawet powtarzającego się wzoru – czegoś, co zaraz przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Więcej informacji: http://www.iveno.eu/kalendarze-ksiazkowe-dzienne