Blog internetowy

Odpowiednio przygotowane materiały reklamowe

Kampania ulotkowa, tożsamo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pośród narzędzi marketingowych, która stale się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi wyłącznie o ulotki: można również dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi oznacza możliwość skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (źródło informacji: przeczytaj więcej o tworzeniu materiałów reklamowych).
Projekt wizualny – ulotki reklamowe
Głównie powinno się wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być wykonana. W zależności od tego, jaką formę sprzedaży materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę świetny rozmiar będzie się różnił. O ile np zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, ze stuprocentową pewnością dużo lepiej będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni albo torby, jednakże jeśli marketing ma być dostarczona do domów, format może być większy (sprawdź tutaj: projektowanie graficzne). Kolejnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest też określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, jeśli kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał także decydujące znaczenie przy określaniu wielkości kroje czcionek, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Polecamy: https://www.whiteart.pl/ulotki-reklamowe