Blog internetowy

Jak uzyskać pieczęć elektroniczną?

Jeżeli pragniemy usprawnić funkcjonowanie naszej firmy na rynku, to niewątpliwie warto zainteresować się praktycznym rozstrzygnięciem, jakim jest podpis elektroniczny poznań. Taki podpis daje możliwość nam zdalne podpisywanie umów na różnych urządzeniach, wystarczy że będziemy mieli dostęp do sieci, a będziemy mogli wytworzyć podpis na przykład umowy, a następnie przesłać ją klientowi czy również kontrahentowi do podpisu.
Podpisywanie dokumentów – co należy wiedzieć?
Wszyscy idealnie uprzytamniamy sobie, że ręczne podpisywanie dokumentów odchodzi w zapomnienie, ponieważ jest to sposób, który wymaga wiele czasu i zaangażowania, stąd też coraz częściej używa się innowacyjne rozwiązanie, jakim jest podpis kwalifikowany poznań.

Trzeba zaznaczyć, że dzięki platformie internetowej, taki podpis elektroniczny uzyskamy w zaledwie kilku krokach, ponieważ tożsamość jest potwierdzana w czasie szybkie certyfikowanej wideo weryfikacji z konsultantem. Dzięki temu to szybko będziemy mogli podpisywać dokumenty, a następnie przesyłać je do swoich klientów czy również kontrahentów, którzy podobnie jak my stosując podpis kwalifikowany będą mogli złożyć podpis na dokumentach. Trzeba zaznaczyć, że podpis kwalifikowany jest przeznaczony dla osób fizycznych, jednakże pieczec kwalifikowana poznań jest odpowiednikiem podpisu przeznaczonym dla osób prawnych, a więc np spółek akcyjnych czy również urzędów oraz instytucji publicznych. Zarówno pieczęć, jak także podpis służą między innymi do pieczętowania dokumentacji firmowej, ale też wykorzystywane są przy wyciągach bankowych.

Sprawdź tutaj: pieczec kwalifikowana poznań.