Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami inwestycyjnymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Nawet setki tysięcy wykorzystanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.
Jeśli duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wówczas wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o całkowitej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców donowych projektów graficznych. Poszukują kreatywnych agencji reklamowych z w pełni odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma stworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to trzeba wyciągnąć z tego niewypału jak najlepsze wnioski i rozpocząć na nowo. Taką decyzję podjęło już wiele światowych marek. Wydaje się więc, że taki kierunek może być także dobrą drogą dla niewielkich firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i reklama online nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wykwintne projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednak mieć na uwadze, że zdarza się, że wystarczy drobna zmiana, ażeby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Stąd też nie powinno się wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?
Sprawdź również informacje na stronie: whiteart.pl/projektowanie-opakowan