Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami inwestycyjnymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Dosłownie setki tysięcy wykorzystanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.
Jeżeli już duża firma notuje straty, to coś nie funkcjonuje prawidłowo. Wtedy wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o całkowitej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie poszukują wykonawców donowych projektów graficznych. Szukają kreatywnych agencji reklamowych z całkowicie odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie całkowicie nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma stworzyć się w całości inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to powinno się wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i rozpocząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Może się wydawać więc, że taki kierunek może być także dobrą drogą dla małych firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i reklama on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź efektowne projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednakże posiadać na uwadze, że w pewnych sytuacjach wystarczy drobna zmiana, ażeby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Stąd też nie powinno się wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem prawdopodobne, że w naszym przypadku wystarczy tylko poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?
Sprawdź tutaj: https://www.whiteart.pl/folder-reklamowy